Všeobecné obchodné a reklamačné podmienky

Všeobecné obchodné a reklamačné podmienky

1 Všeobecné ustanovenia

Obchodné a reklamačné podmienky sa vzťahujú na poskytovanie služieb  a produktov v oblasti vzdelávania (vzdelávacie aktivity, webináre, vzdelávacie programy, odborné publikácie, edukačné pomôcky, poradenstvo, konzultácie a podporné služby).

Upravujú práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho (ďalej „objednávateľ“).

1.1 Predávajúci:  Ing. arch. Edita Pavúrová, PhD.,  Jaselská 2389/2, 96001 Zvolen,  IČO: 44130538, DIČ: 1079757910,  tel. +421 905 354 471, info@edumind.sk.

1.2 Kupujúci (ďalej „objednávateľ“) je fyzická alebo právnická osoba, ktorá objednáva službu alebo produkt  prostredníctvom elektronickej registrácie alebo elektronického prihlasovacieho formulára na stránkach  www.edumind.sk elektronickou, alebo písomnou formou – e-mailom na info@edumind.sk.

2 Objednávka služby a produktu

2.1 Objednávku vykoná objednávateľ prostredníctvom elektronickej registrácie alebo elektronického prihlasovacieho formulára na stránkach  www.edumind.sk elektronickou formou alebo písomnou formou – e-mailom na info@edumind.sk.

2.2 Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú a je v súlade so zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho. Pri vykonaní objednávky objednávateľ potvrdzuje, že sa oboznámil a súhlasí so všeobecnými obchodnými a reklamačnými podmienkami platnými pre objednaný typ služby alebo  produktu predávajúceho.

2.3 Po záväznom objedaní služby alebo produktu bude objednávateľovi zaslaná faktúra na úhradu platby za objednanú službu alebo produkt. Doručením riadne vyplnenej registrácie/prihlasovacieho formulára predávajúcemu alebo prihlásenia  písomnou formou – e-mailom (na info@edumind.sk).,  následným doručením faktúry objednávateľovi vzniká obchodný vzťah medzi predávajúcim a objednávateľom. Od tohto termínu je objednávka záväzná. Po úhrade platby objednávateľom na základe vystavenej a zaslanej faktúry za vzdelávanie zasiela predávajúci informácie o službe s uvedením termínu, miesta a prístupu k vzdelávaciemu podujatiu v prípade online-vzdelávania a to najneskôr deň pre konaním podujatia. Po úhrade platby objednávateľom na základe vystavenej a zaslanej faktúry za produkt zasiela predávajúci objednaný produkt objednávateľovi.

3 Cena a platobné podmienky

3.1 Ceny služieb a produktov sú uvádzané na stránkach www.edumind.sk. Ceny služieb a produktov môžu podliehať zmenám a predávajúci si vyhradzuje právo na ich zmeny.

3.2 Pri zmene ceny v priebehu jej objednania zo strany objednávateľa kontaktuje predávajúci objednávateľa, ktorý má právo objednávku bezplatne stornovať.

3.3 Splatnosť faktúry za úhradu služieb alebo produktov je možné dohodnúť na základe žiadosti objednávateľa s doručením žiadosti predávajúcemu písomnou formou (elektronickou poštou, poštovým doručením).

3.4 Úhrady za služby alebo produkty sa realizujú bankovým prevodom alebo platobnou kartou. Pre vystavenie faktúry objednávateľ vypĺňa v rámci elektronického objednania služby alebo objednania produktu osobné a fakturačné údaje k platbe, ktorú realizuje fyzická alebo právnická osoba.

4 Odstúpenie od zmluvy a stornovanie objednávky

4.1 Objednávateľ vzdelávacieho podujatia alebo služby je oprávnený stornovať objednávku najneskôr 1 pracovný deň pred samotným konaním vzdelávacieho podujatia alebo termínu objednanej služby. Objednávku je možné stornovať výlučne e-mailom na  info@edumind.sk.

4.2 V prípade úhrady platby za objedanú službu s jej stornovaním v súlade s vyššie uvedenou podmienkou bude objednávateľovi poskytnutý náhradný termín vzdelávacieho podujatia alebo služby, alebo možnosť výberu iného vzdelávacieho podujatia.

4.2  V prípade, ak sa vzdelávacie podujatie alebo služba neuskutoční z dôvodu na strane predávajúceho, objednávateľ uhradil vystavenú faktúry a nemá záujem o náhradný termín ani iné vzdelávacie podujatie alebo službu, je objednávateľ oprávnený požiadať o vrátenie poplatku spôsobom, akým ju uhradil (iným spôsobom na základe dohody).

4.3 V prípade akceptovania požiadavky objednávateľa na odstúpenie od zmluvy na diaľku  – stornovanie objednávky vzdelávacieho podujatia alebo služby má predávajúci právo účtovať poplatok za úhradu vzniknutých nákladov.

4.4 Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípade, ak vzdelávacia aktivita alebo služba z rôznych dôvodov aj bez uvedenia dôvodu poskytnutá nebude. Túto skutočnosť oznámi predávajúci objednávateľovi, zároveň s oboznámením o náhradnej službe alebo o možnostiach vrátenia uhradeného poplatku.

5 Reklamácie

5.1 Objednávateľ  má právo na uplatnenie reklamácie  zakúpenej vzdelávacej služby, služby alebo produktu zaplatenej u predávajúceho.

5.2 Pre uplatnenie reklamácie je potrebné zaslať písomnú reklamáciu na adresu predávajúceho uvedenú v Obchodných a reklamačných podmienkach a v súlade so všeobecne záväznými predpismi. V rámci písomnej reklamácie objednávateľ uvedie dôvody na reklamáciu.

5.3 Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a objednávateľa – kupujúceho písomne vyrozumieť o výsledku jej vybavenia v lehote do 30 dní od jej doručenia.
6 Alternatívne riešenie sporov

6.1 Objednávateľ ako spotrebiteľ  má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na  info@edumin.sk, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektmi sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.

6.2 Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

6.3 Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 €. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 € s DPH.

7 Záverečné ustanovenia

7.1 Objednávateľ prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením objednávky sa oboznámil so všeobecnými obchodnými a platobnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Tieto všeobecné obchodné a reklamačné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi predávajúcim a objednávateľom.

7.2 Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka alebo zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka.

7.3 Predávajúci a objednávateľ sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú a elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.

7.4 Všetky osobné údaje poskytnuté kupujúcim v rámci objednávky služby alebo produktu  zhromažďované, spracovávané a uchovávané v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov. Všetky osobné údaje budú použité na spracovanie objednávky, používanie webovej stránky a na iné účely opísané v dokumente Ochrana osobných údajov.

  • Tieto VP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 10. 08. 2022.